BINE ATI VENIT PE BLOGUL NOSTRU!

Descoperiti aici articole, poze, filmulete, cu toate informatiile de care aveti nevoie!

Reteta naturala pentru refacerea densitatii ososase

Reteta naturala pentru refacerea densitatii ososase

 

Conform studiului facut de  American Journal of Clinical Nutrition putem constata că aportul mai mare de legume, la copii și femeile mai în vârstă au avut un efect benefic asupra densității osoase.

Sectretul rezistentei osoase consta în consumul de fructe si legume, reteta ideala pentru sanatatea ta. Cercetatorii au descoperit ca pacientii atat tineri cat si seniori au avut o îmbunătățire a stării minerale osoase, atunci când au mâncat o mulțime de fructe și legume.

Mai exact, băieți și fete cu vârsta de 16-18 ani, si femeile cu vârsta cuprinsă între 60-83 ani au avut rezultate pozitive semnificative în ceea ce priveste conținutul de minerale la nivelul coloanei vertebrale dupa un aport constant si suficient de fructe.

Rezultatele au constatat că în cazul în care aportul de fructe s-ar dubla, aceasta ar duce la o creștere de 5% in continutul de minerale la nivelul coloanei vertebrale.

Studii anterioare au aratat, de asemenea, ca diferite asocieri între fructe și legume au un impact pozitiv asupra sănătății oaselor.

Nu se cunoaște încă exact modul în care fructele și legumele pot afecta oasele, deși unii sugerează că ar putea fi benefic efectul de alcalinizare al consumului de fructe și legume asupra echilibrului acido-bazic. Alte mecanisme posibile includ efectele vitaminei K, fitoestrogeni si alte componente dietetice neidentificate pe care le conțin.

Ar trebui să luați si suplimente de calciu?

Aceasta este o decizie personala pe care va trebui să o faceti. Pot să vă spun că eu nu le iau. Face mult mai mult sens pentru mine să consum produse lactate sănătoase care oferă forme naturale, extrem de utilizabile de calciu.

Alte modalități de naturale pentru a crește densitatea osoasă

Desigur exercitiile fizice sunt la fel de importante ca și de aportul calciu pentru imbunatatirea densitatii oaselor.
De asemenea, cei mai mulți oameni nu sunt conștienți de faptul că grasimile omega-3 sunt un instrument util pentru a construi oasele.
Raportul omega-6/omega-3  este de o importanta crucială. Dacă veti consuma omega-6, uleiuri vegetale in cantitate prea mare, vă va afecta densitatea oaselor.
De asemenea va trebui sa fiti mai atenti la consumul de grâu, deoarece așa cum s-a demonstrat poate scaderea densitatea osoasa.
Și, în sfârșit, va trebui sa va expuneti la soare, care este fără îndoială cel mai bun mod de a crește nivelul de vitamina D.

 

O reteta placuta si usoara consta în presarea la rece a urmatoarelor fructe si legume:

Ingrediente

  • para
  • lamaie
  • castravete
  • telina verde

Folositi un storcator cu presare la rece, nu unul cu centrifugare deoarece vitaminele si enzimele vor fi distruse.